Мобільний телефон міської ради - 0970982508 Реєстраційний відділ працює за новою адресою: пл.Незалежності, 2 (адмінбудинок, 1-ий поверх)
пошук на сайті
Електронна приймальня Верховна рада Нормативні акти України Урядовий портал Хмельницька обласна рада Свято-Троїцький храм УПЦ Київського Патріархату Асоціація міст України Безоплатна правова допомога Проект Плану (Програми) соціально-економічного розвитку Красилівської міської ради

Красилівська міська рада » Новини » Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті у першому кварталі 2012 року

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті у першому кварталі 2012 року

Новини

     Протягом першого кварталу 2012 року в Красилівській міській раді та її виконавчому комітеті проводилася системна робота щодо виконання вимог законодавчих, нормативно-правових документів, рішень виконкому міської ради  і розпоряджень міського голови із забезпечення конституційного права громадян на звернення та вирішення порушених у зверненнях питань.

     24.01.2012 року  виконавчим комітетом міськвиконкомом  розглянуте питання ,,Про розгляд звернень громадян у виконавчому комітеті міської ради в 2011 році’’.

     Відповідно до графіків прийому громадян, міським головою та апаратом міськвиконкому щоденно з 8-00 до 17-00 год. та у вечірні години з 17-00 до 19-00  год. здійснюється особистий прийом громадян. Також, щосуботи з 9-00 до 13-00 год. жителі міста мають можливість звернутися з нагальними питаннями до міської ради.

     Протягом першого кварталу 2012 року до Красилівської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 614 звернень, що на 99 звернень більше ніж за відповідний період 2011 року, з них: кількість звернень, що надішли поштою залишилася на рівні такого ж періоду минулого року (379), проте у 1,7 рази зросла кількість звернень, отриманих міським головою та апаратом міськвиконкому на особистому прийомі (235 звернень).

     Найбільше надійшло звернень  із питань земельних відносин 122 (19,8 %), наступну позицію займають питання будівництва – 102 звернення (16,6 %), із питань  житлової політики надійшло 67 звернень (11 %). По 6,5 % становлять питання благоустрою (40 звернень)  та питання роботи комунальних служб міста (42 звернення), 32 (5%) – із питань підприємницької діяльності. 30(5 %) громадян звернулися із питань встановлення автономного опалення, 29 (4,7 %) – із питань забезпечення законності та правопорядку. Вдвічі, по відношенню до відповідного періоду 2011 року, зросла частка звернень із питань соціального захисту населення – 41(6,6 %), з них : 23 громадянина звернулися щодо надання матеріальної допомоги на лікування, на що із міського бюджету виділено 4,5 тис.грн. Мали місце також звернення щодо поліпшення роботи міських пасажирських перевезень, за звітний період їх надійшло 13 (2 %). Від жителів  гуртожитку  по вул. Булаєнка, 11/1 надійшло 10 звернень щодо передачі в комунальну власність територіальної громади міста зазначеного гуртожитку. Розглянуто 3 звернення  щодо надання дозволів на вчинення правочинів стосовно жилих приміщень, право власності  на які чи право користування якими, мають діти; та дві заяви багатодітних матерів про представлення їх на нагородження Почесним званням ,,Мати – героїня’’.

     Протягом січня – березня 2012 року зареєстровано 2 повторних звернення та  25 (4 %) колективних звернень із різноманітних питань.

     Протягом першого кварталу 2012 року скарги до міської ради не надходили.

     З метою своєчасного розгляду звернень, за звітний період проведено 3 сесії міської ради та 6 засідань виконавчого комітету, на яких  розглядалися звернення громадян.

     З усіх 614 звернень 176 розглянуті за засіданнях виконкому і прийнято відповідні рішення; 71 – на сесіях міської ради; на  15 - прийняті відповідні розпорядження міського голови;  для 135 громадян направлені відповіді про результати розгляду їхніх звернень; 216 – роз’яснено та розглянуто на місці; 1 звернення забрано заявником.

     За результатами розгляду 7 заяв міська рада та виконавчий комітет прийняли рішення про відмову в задоволені звернень, в зв’язку з відсутністю правових відстав.

     Всім заявникам, котрі звернулися протягом першого кварталу 2012 року до міської ради, направлені письмові повідомлення про результати розгляду їх звернень.

     Депутатами міської ради та працівниками апарату міськвиконкому складено 59 актів щодо обстеження житлово-побутових та матеріальних умов проживання жителів міста, встановлення факту проживання громадян за певною адресою та акти з інших потреб.

     Міським головою та його заступником проведено 8 зустрічей із представниками громади за місцем їх роботи та проживання, на яких обговорювались проблемні питання територіальної громади, шляхи їх вирішення, роз’яснювалися повноваження органів місцевого самоврядування.

     Забезпечено систематичне розміщення на офіційному веб-сайті міської ради інформації про роботу міської ради та її виконавчого комітету.

     Виконання законодавства по роботі зі зверненнями громадян і надалі займатиме провідне місце в роботі міського голови, його заступника, виконавчого органу міської ради.