Мобільний телефон міської ради - 0970982508 Реєстраційний відділ працює за новою адресою: пл.Незалежності, 2 (адмінбудинок, 1-ий поверх)
пошук на сайті
Електронна приймальня Верховна рада Нормативні акти України Урядовий портал Хмельницька обласна рада Свято-Троїцький храм УПЦ Київського Патріархату Безоплатна правова допомога

Красилівська міська рада » Перевірки відповідно до ЗУ „Про очищення влади” » ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки

ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки

Перевірки відповідно до ЗУ „Про очищення влади” (02.02.2018)

Відповідно до Закону України „Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, 02.02.2018 року в Красилівській міській раді Хмельницької області розпочато проведення перевірки щодо:

 

1. Новохацького Володимира Володимировича, начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності управління фінансів міської ради.

ЗАЯВА [402.29 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


2. Бровчук Лесі Павлівни, заступника начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності управління фінансів та бухгалтерського обліку міської ради.

ЗАЯВА [213.08 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


3. Пасічник Валентини Миколаївни, головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності управління фінансів та бухгалтерського обліку міської ради. 

ЗАЯВА [361.32 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


4. Кучер Тамари Петрівни, провідного спеціаліста фінансового відділу управління фінансів та бухгалтерського обліку міської ради.

ЗАЯВА [206.25 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


5. Янкович Людмили Вікторівни, провідного спеціаліста фінансового відділу управління фінансів та бухгалтерського обліку міської ради.

ЗАЯВА [284.58 Kb] (завантажень: 1)

ДЕКЛАРАЦІЯ

ДЕКЛАРАЦІЯ ВИПРАВЛЕНА


6. Мармолюк Людмили Михайлівни, спеціаліста першої категорії фінансового відділу управління фінансів та бухгалтерського обліку міської ради.

ЗАЯВА [194.34 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


7. Перемибіди Зої Петрівни, начальника відділу організаційної та інформаційної роботи міської ради.

ЗАЯВА [269.21 Kb] (завантажень: 1)

ДЕКЛАРАЦІЯ


8. Швед Ганни Олександрівни, спеціаліста першої категорії відділу організаційної та інформаційної роботи міської ради.

ЗАЯВА [221.95 Kb] (завантажень: 1)

ДЕКЛАРАЦІЯ


9. Олійник Наталії Василівни, провідного спеціаліста апарату міської ради.

ЗАЯВА [254.64 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


10. Петлюка Володимира Петровича, спеціаліст першої категорії відділу приватизації, житлово-комунального господарства та комунальної власності.

ЗАЯВА [268.58 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


11. Гаврилюк Ірини Володимирівни, начальника сектору сімейної політики міської ради.

ЗАЯВА [219.32 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ


12. Гринюк Лесі Дмитрівни, спеціаліста першої категорії сектору сімейної політики міської ради.

ЗАЯВА [336.2 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ

ДЕКЛАРАЦІЯ ВИПРАВЛЕНА


13. Сташевської Вікторії Віталіївни, начальника сектору державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців та права власності на нерухоме майно – державний реєстратор.

ЗАЯВА [232.25 Kb] (завантажень: 0)

ДЕКЛАРАЦІЯ

Привітання міського голови із Великоднем